Rozwój technologiczny i fakt, że świat wirtualny z rozmachem wkroczył w naszą rzeczywistość, został już przyjęty niemal przez każdego z nas jako rzecz oczywista – świat dąży do tego, aby Internet stał się nierozerwalną częścią rzeczywistości. I tak się dzieje, gdyż obecnie chociażby branża e-commerce przeżywa swój rozkwit. Biznesy opierające się na sprzedaży swoich usług czy produktów poprzez Internet przechodzą przez swoje złote lata, gdyż coraz więcej konsumentów przenosi swoje zakupowe przyzwyczajenia ze świata realnego do sieci i to tutaj wydaje swoje pieniądze. Nic nie wskazuje na to, aby trend ten miał się odwrócić i dlatego właśnie każda stacjonarna firma, która chce się rozwijać i zdobyć nowych klientów – musi oferować swoje usługi lub produkty w Internecie.
Sama obecność w sieci to jednak za mało, ponieważ konkurencja też działa w tym zakresie i też chce się przebić, a nawet wyjść na prowadzenie. W związku z tym bez konkretnych działań marketingowych nie uzyskamy oczekiwanego efektu w postaci zwiększonej liczby nowych klientów. Takie działania marketingowe to z kolei rzecz, która wymaga wysiłku – zarówno chodzi o zaangażowanie, jak i o poświęcenie sporej ilości czasu na doprowadzenie wszelkich zadań do końca. Dlatego właśnie firmy zazwyczaj decydują się na współpracę z agencją marketingu internetowego i SEO, taką jak na przykład Ad Synergy. Już sama nazwa tej agencji wskazuje na to, że prowadzone działania nie mogą być oderwane od siebie, a wręcz przeciwnie – tylko prowadzone równolegle pozwolą na osiągnięcie celu.
Zorganizowana współpraca pomiędzy specjalistą od marketingu internetowego, osobą od kampanii Google Ads, copywriterem, web developerem oraz pozycjonerem – to nieodzowna synergia, która może doprowadzić do sukcesu, czyli do wcześniej określonego przez daną firmę celu, jakim najczęściej jest uzyskanie jak najwyższej liczby nowych potencjalnych klientów. Synergia pozwala na takie zsynchronizowane działanie w różnych dziedzinach, co przynosi efekt przekładający się na zyski. Wprawdzie możemy zdecydować się jedynie na przykład na kampanię Google lub jedynie na pozycjonowanie strony internetowej i to też doprowadzi do jakiegoś efektu – jednak nie tak szeroko widzianego jak wówczas, gdy te działania są prowadzone równolegle i gdy strategia marketingowa uwzględnia strategię SEO i odwrotnie. W przypadku działań w sieci to synergiczna współpraca pomiędzy specjalistami z różnych dziedzin jest motorem sukcesu, jaki osiągnie Twoja firma.